- نویسنده : سایت ما
- بازدید : 67 مشاهده
![سایت ما](https://magicfile.ir/link-image/2022-7-23/31-v58opg8jxcylt848v914j25z2cft23wb.jpg)
رضایت کاربران از دانلود فایل
پیشنهاد
3239
تعداد دانلود
3326
رضایت مندی
94%
توضیحات کامل در مورد فایل
دانلود تحقیق آماده درباره بازاریابی چریکی Guerrilla Marketing در قالب فایل پاورپوینت ppt با قابلیت ویرایش
امروز برای شما پژوهشگران عزیز یک مقاله آماده درباره بازاریابی چریکی Guerrilla Marketing آماده دانلود قرار دادیم می توانید به عنوان تحقیق ارایه دهید همچنین با قابلیت ویرایش در فرمت فایل پاورپوینت می باشد.
جزییات فایل تحقیق بازاریابی چریکیGuerrilla Marketing بصورت زیر می باشد
عنوان :
بازاریابی چریکی Guerrilla Marketing
فرمت فایل :
پاورپوینت ppt PowerPoint
قابلیت اجرا با نسخه های آفیس :
2013 تا آخرین نسخه
قابلیت ویرایش بعد دانلود:
دارد
امکان پرینت گرفتن :
بدون هیچ گونه مشکل در چاپ
تعداد اسلایدها :
27
اسکرین شات اسلایدر های این تحقیق بازاریابی چریکیGuerrilla Marketing
قسمتی از متن انتخاب شده از داخل فایل بازاریابی چریکی Guerrilla Marketing بشرح زیر می باشد
بازاريابي چريکي (به انگليسي: Guerrilla Marketing) يک روش بازاريابي نوآورانه و خلاقانه است که با استفاده از روشها و تکنيکهاي غيرمعمول و غيرقابل پيشبيني، به هدفمند کردن تبليغات و جذب توجه مشتريان، از طريق تماسهاي کوتاه و مؤثر، از افراد صاحبنظر و احتمالاً مشتريان جديد در بازار استفاده ميکند. اين روش براي کسب و کارهاي کوچک و استارتاپها بسيار مناسب است، زيرا به آنها امکان ميدهد با منابع محدود خود، تبليغات خلاقانه و هدفمند را انجام دهند.
مفهوم بازاريابي چريکي از اصطلاح "چريک" گرفته شده است که به مبارزان نيرومند و کوچکي در جنگهاي نامنظم اشاره دارد. همانند يک چريک، بازاريابي چريکي بر اين اصل تمرکز دارد که با استفاده از منابع محدود، به صورت غيرمستقيم و بازيگوشي، تأثير بزرگي را در ذهن مشتريان و بازار ايجاد کند.
برخلاف روشهاي سنتي بازاريابي که معمولاً به تبليغات در رسانههاي معمولي مثل تلويزيون، راديو و روزنامهها تکيه ميکنند، بازاريابي چريکي بر تبليغات خلاقانه و غيرمعمول تمرکز دارد. اين روش معمولاً با استفاده از رويدادها، نمايشگاهها، تجربيات تعاملي، توزيع نمونهها، ترکيبات تبليغاتي خلاقانه و انتشار محتوا در رسانههاي اجتماعي و وبسايتها انجام ميشود.
مزيت اصلي بازاريابي چريکي اين است که با استفاده از تأثيرگذاري بر روابط شخصي و شبکههاي اجتماعي، توجه مشتريان را جلب کرده و ارتباط نزديکتري با آنها برقرار ميکند. اين روش همچنين به کسب و کارها امکان ميدهد تا پيام خود را با توجه به نيازها و علايق مشتريان هدفمند کنند و در نتيجه نسبت به روشهاي سنتي بازاريابي، هزينه کمتري داشته باشند.
بازاريابي چريکي معمولاً متکي بر خترکيبي از خلاقيت، نوآوري و تفکر استراتژيک است. برنامهريزي و اجراي موفقيتآميز بازاريابي چريکي نيازمند تحليل دقيق بازار، شناخت دقيق از مشتريان هدف و توانايي ايجاد ارتباط مستقيم با آنها است.
بازاريابي چريکي ميتواند شامل فعاليتهايي مانند:
ويروسسازي: ايجاد محتواهاي جذاب و قابل انتشار که مشتريان را ترغيب به به اشتراک گذاري آنها در شبکههاي اجتماعي و ديگر رسانهها ميکند.
تجربيات تعاملي: ايجاد فعاليتها و رويدادهاي تعاملي که مشتريان را به مشارکت فعال در آنها ترغيب ميکند و باعث ايجاد يک تجربه متمايز و خاص ميشود.
تبليغات خلاقانه: استفاده از ايدهها و روشهاي خلاقانه در تبليغات تا توجه مشتريان را به خود جلب کند.
توزيع نمونه: ارائه رايگان نمونههاي محصول يا خدمات به مشتريان براي ايجاد تجربه مستقيم و افزايش احتمال خريد در آينده.
تبليغات تحت زمينه: استفاده از تبليغات در محيطها و شرايط غيرمعمول و غيرمنتظره براي جلب توجه مشتريان.
تبليغات محيطي: استفاده از محيطهاي عمومي مانند ديوارها، پلهها، پارکينگها و ... براي نمايش تبليغات و پيامهاي بازاريابي.
تعامل با رسانههاي اجتماعي: استفاده از رسانههاي اجتماعي براي انتشار محتوا و برقراري ارتباط مستقيم با مشتريان.
با استفاده از بازاريابي چريکي، کسب و کارها ميتوانند با هزينه کمتر، ارتباط موثرتري با مشتريان خود برقرار کنند و برند خود را به صورت خلاقانه و نوآورانه تبليغ کنند. اين روش معمولاً نيازمند آزمون و خطاست و براي موفقيت آن، خلاقيت، هوش تجاري و شناخت عميق از مشتريان ضروري است.
برقراری ارتباط مستقیم و رو در رو با مشتری و تلاش برای ایجاد حس دوستی
استفاده از تکنیکهای بازاریابی ویروسی.
استفاده از ارتباطات رده بندی شده منظم مانند تلفن، رایانامه و نامه برای نگهداری و تداوم ارتباط
نظرسنجی منظم و ترغیب مشتریان به مشارکت در نظر سنجی ها
ایجاد گروه های کاربری متعهد به نشان بنگاه کسب و کار
اقدامات تبلیغاتی و اعلان های رده بندی شده
برقراری سمینارها بطور منظم و ترغیب مشتریان به مشارکت در آنها
و ... برای مطالعه و دسترسی به متن کامل فایل بازاریابی چریکی Guerrilla Marketing را دانلود فرمایید